taggy tag tag!!

Armstrong is the shit!! LMAO

First Name – kaesen?
Nickname – kaesen, sensen, ah sem, chin, etc..
Birthday – June 10th 1987
Birthplace – One of the beds at Queen Elizabeth Hospital, Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia.
Time of Birth – 7.15 a.m.
Zodiac Sign – Gemini
 
THIS OR THAT
Flowers or Chocolates – flowers seems odd and choco is nice.
Pepsi or Coke – depends but coke is better.
Rap or Rock – rocker not a rapper. :))
School or Work – school is the shit.
Love or Money – Love?
Movies or Music – hard banging music using headphones.
Country or City – in the middle?
Sunny days or Rainy days – rainy days.
Friends or Family – family were given priority.
 
HAVE YOU EVER
Lied – and why the fuck you think you never?
Smoked – nope but i don’t mind once awhile.
Broke someone’s heart – i broke 2 girls’ heart into a million pieces just because i think she deserve better.
Had your heart broken – a few but the most deepest and left bleeding is one.
Wish you were a prince/princess – for the love of money, why not?
Liked someone who was taken – hell yeah!! call me a love disaster because i always fall for the wrong girl.
Shaved your head – LOL NS is to blame.
Been in love – yerp and is addictive i tell you!
Used chopsticks – master of disguise in holding it wrongly. even elderly won’t notice my mistake.
Sang in the mirror to yourself – erm, why should i?
 
FAVORITES
Flower – Lily. (don’t ask)
Candy – none specific.
Song – alternative rock.
Scent – i miss tobacco tea actually.
Color – range from grey to brown.
Musical Instrument – bass? LOL
Movie – mainly comedy or cool story or effect.
Actor/Actress – erm.. Donny Yen perhaps?
Junk food – as long is Junk.
Animal – turtle!!
 
Ever cried over someone – ermm.. i think i have.
Is there anything you wish you could change about yourself – mentally motivated?
Do you think you’re attractive – depends on your view.
If you had to choose a fairytale as your life what would you choose – damn! Arms stole mine so i have to go with Issun Boshi (Little One Inch)!!
Do you play any sports – physical chess plz!! it’s been awhile now.
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: